יום שלישי, 13 בנובמבר 2018

ההבדלים בין חלון בלגי לחלון סטנדרטי


חלון בלגי הפך להיות פופולרי מאוד בשנים האחרונות כיוון שישראלים רבים הבינו שכדאי להשקיע בפרופיל איכותי. פרופיל בלגי או חלון בלגי זוכה ליתרונות רבים שעל כולם נדבר במאמר הבא. האם ההבדלים בין חלונות בלגיים לבין חלונות רגילים כל כך משמעותי והאם יש להם חיסרון?

המידות של חלון בלגי מגוונות יותר

אם תצפו באיזה שהוא קטלוג של חלונות בלגיים כבר תבינו לבד מה ההבדל. יכול להיות שייקח לכם זמן להבין מה ההבדל אך בסופו של דבר תשימו לב שחלונות בלגיים שונים מאוד בעיצוב שלהם. חלון בלגי הוא חלון הרבה יותר יפה וזה לא סתם בגלל שמי שמעצב אותו הוא מעצב טוב יותר, זה קורה בגלל הדקות שלו. חלון בלגי יכול להיות עשוי מברזל או מאלומיניום כאשר רוב החלונות יהיו עשויים מאלומיניום, מה שמאפשר למעשה חלון דק יותר, מה שמוביל ליכולת להצמיד לו זכוכית דקה יותר. כמו כן אפשר ליצור תבניות ארוכות ודקות בלי חשש שהחלון יישבר או יתעקם וזה יתרון עיצובי גדול.

חלונות בלגיים

חלון בלגי עמיד לשנים רבות

עד כה דיברנו על היתרונות העיצוביים של חלונות בלגיים אך למרות שנראה שאלו הם היתרונות החשובים ביותר, זו טעות. היתרון הגדול של חלון בלגי על פני חלון סטנדרטי הוא העמידות שלו. חלון בלגי חזק מאוד ועצם העובדה שהוא דק מאוד לא פוגעת בו. החלון נשמר היטב וחסין מפני חבלות או עיקומים, והכי חשוב, נגד חלודה. בגלל שחלון בלגי לרוב יהיה עשוי מאלומיניום הוא כלל לא יינזק מחלודה ובטח לא בזמן הקרוב, אפילו לא אם הוא יהיה בקרבת הים. 

יש גם פער ניכר במחירים

חלונות בלגיים נשמעים לכם אולי כמו חלונות חלומיים שאין ספק שתבחרו לבית אך עדיין אפשר לראות בתים חדשים רבים שבהם מותקנים חלונות סטנדרטיים. הסיבה לכך היא כמובן הסיבה הכספית כאשר חלון בלגי יכול לעלות כמה מאות שקלים יותר מחלון רגיל, ואם קונים חלונות לכל הבית מדובר על הבדל משמעותי. כמובן שההבדל הזה משתלם לשנים רבות לא רק בגלל העיצוב היפה יותר אלא בגלל התחזוקה המועטה יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה