יום שלישי, 18 בדצמבר 2018

תיקון תריסים חשמליים


תריס חשמלי יכול להיות בחירה נהדרת לכל מקום, למשרד, לעסק ובעיקר לבית. אחת מהטענות הנפוצות נגד תריסים חשמליים היא שהם מתקלקלים הרבה יותר וכל תיקון יכול להיות מסובך יותר ולדרוש טכנאי שיעלה כסף רב. זה הזמן להבין את האמת על תיקון התריסים החשמליים.

האם יש אחריות על התריסים?

לפני שאתם מתחילים להתלונן חשוב מאוד שתבדקו מה בדיוק הבעיה. יכול להיות שאתם הגורמים לבעיה ולא התריסים כי בסופו של דבר תריסים שמתוחזקים היטב לא נהרסים כל כך בקלות. יכול להיות שלא ניקיתם אותם ויכול להיות שזו בעיה שקורת מידי פעם, ואתם לא שמים לב שאתם כבר כמה שנים נהנים מהתריס וזו התקלה הראשונה בו. בכל מקרה לפני שאתם מתעצבנים כי הולכת להגיע לכם הוצאה גבוהה מאוד חשוב לבדוק האם יש אחריות. כל חברת תריסים שמתקינים תריס חשמלי תספק לכם אחריות לפחות לשנה קדימה ואם יש בעיה בטווח זמן זה תקבלו טיפול מהיר וללא עלות כלל.

תיקון תריסים חשמליים

האם אפשר לתקן אותם לבד?

אם אתם רוצים לתקן את התריסים החשמליים שלכם לבד אתם יכולים לנסו תאך חשוב שתהיו בטוחים בעצמכם. כבר כאשר מתקינים את התריסים החשמליים חשוב מאוד לשאול את החברה מהן התקלות הנפוצות ומה עליכם לעשות כאשר הן קורות. אם זו תקלה במערכת החשמלית ואתם לא מבינים בחשמל אז בכל מקרה אי אפשר לטפל לבד, מה גם שלפעמים צריך חשמלאי ולא טכנאי תריסים. אם יש צורך להחליף חלק כלשהו או שאתם מרגישים שחלק כלשהו נשבר או יצא מהמקום, לא כדאי לגעת בחלק ולנסות לתקן באופן עצמאי כי אתם יכולים ליצור נזק רב יותר.

כיצד נזמין תיקון תריסים מקצועי?

אם אין לכם אחריות על התריסים החשמליים חפשו באינטרנט טכנאי מתאים. טכנאי תריסים חשמליים צריך להיות מקצועי, אמין, מכיר את דגם התריסים שלכם וכמובן יכול להגיע מתי שנוח לכם. התיקון יכול להיות די פשוט כמו למשל החלפת רצועה או החזרת שלבי התריס שיצאו מהמקום, ובמקרים אחרים יש לתקן את המנוע ואפילו להחליף חלקים. המחיר יכול להיות שונה מאוד לפי שעת הקריאה, סוג התקלה וסוג הדגם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה