יום שבת, 13 באוקטובר 2018

תריסים חשמליים


יכול להיות שגם אתם שקלתם לפחות פעם אחת בחייכם להתקין תריסים חשמליים שיחליפו את התריסים הידניים המיושנים, אך בסוף החלטתם שלא לעשות זאת. יכול להיות שהמחיר הוא זה שהסביר לכם שלא כדאי לרכוש אותם ויכול להיות שפשוט לא הבנתם עד כמה מדובר במוצר מהפכני.

מהם תריסים חשמליים וכיצד הם פועלים?

תריסים חשמליים למעשה פועלים בשיטה של תריסי גלילה אם כי יש תריסים אחרים שיכולים להיות ממש כמו וילונות ונציאניים. תריסים ונציאניים למעשה יכולים לזוז גם למטה ולמעלה אך גם להטות את השלבים שלהם, כאשר יש אפשרות גם להזיז אותם על צירם אך תריסים כאלו הרבה פחות נפוצים. תריסים חשמליים יכולים להיות הרבה יותר יעילים ממה שנראה לכם כאשר יש כיום תריסים שיכולים לפעול אפילו יחד עם תשתית בית חכם, כך שאפילו השלט שעד כה הפעיל אותם פתאום הופך להיות מיושן מאוד. התריסים פועלים מעוצמת המנוע כאשר המנוע הזה מתחבר למערכת החשמל בבית.

מה היתרונות בהתקנת תריסים חשמליים?

כל מיש מתלבט לגבי התקנת תריסים חשמליים חייב להבין תחילה את כל היתרונות שלהם. למעשה, היתרונות שלהם יכולים להיות כל כך מכריעים עד שהשאלה תהיה איזה תריס תתקינו ולא אם תתקינו תריס. התריסים החשמליים בראש ובראשונה מכניסים הרבה חדשנות לבית. לא עוד תריסים שזזים מכוח המאמץ אלא תריסים שזזים מכוח חשמלי, שהוא למעשה העתיד. כמו כן, תריסים אלו יכולים להיות הרבה יותר נוחים. אם נראה לכם שזה פרט שולי, כאשר תשבו בספה בסלון עייפים אחרי יום עבודה, תבינו עד כמה זה נוח שיש תריס חשמלי שיכול לזוז בלי שאתם צריכים לקום אליו ולהזיזו ביד.

תריסים חשמליים

אלו תקלות יכולות לקרות לתריסים חשמליים?

אם יש חיסרון אחר בולט לתריסים חשמליים זה שיש להם לא מעט בעיות תחזוקה בעיקר אם לא תרכשו אותם מקום אמין. אמנם רוב התריסים החשמליים יפעלו בצורה פנטסטית וחלקה ללא תקלות כלל במשך רוב ימי חייכם אך עדיין תריסים חשמליים עושים בעיות רבות יותר מתריסים ידניים. יכול להיות שיהיה בעיה בגלגל השיניים שמוריד את התריס, יכול להיות שתהיה בעיה במנוע, יכול להיות שהמתח החשמלי לא מועבר או מקבל הפרעה כלשהי באמצע ויכול להיות גם שלא יהיה חשמל והתריס ייתקע למטה. ללא ספק הבעיות הללו יכולות להיות מעצבנות אך בסיכום הכולל היתרונות רבים יותר. 

כיצד נימנע מהבעיות ומה נעשה כשהן קורות?

כדי להימנע מהבעיות תחילה עליכם לבחור בחברה אמינה. יש לא מעט חברות בארץ שמוכרות תריסים חשמליים וסקר שוק בין החברות ואיכותן יכול להסביר לכם טוב יותר ממי כדאי לקנות וממי לא. כמו כן, חשוב מאוד להבין כיצד מפעילים את התריס וכיצד מנקים אותו. חשוב להבין כל כמה זמן חשוב לנקות אותו וכל כמה זמן צריך לקרוא לטכנאי שיבדוק את התקינות. בדיקת תקינות היא האמצעי היחיד כדי למנוע תקלות באחוזים הגבוהים ביותר כאשר צריך לזכור כי העצלנות היא הגורם הראשי לכך שפריטים בבית נשחקים עוד לפני שחלף זמנם. ברגע שיש תקלה, כל שעליכם לעשות הוא להזמין טכנאי מנוסה.

כמה עולים תריסים חשמליים ובמה המחיר תלוי?

תריסים חשמליים יכולים לעלות בין 500 שקלים למטר ועד 1200 שקלים למטר בממוצע. כמובן שהמחיר הכולל תלוי גם בכמות שתרכשו כאשר אם תצטרכו להתקין תריסים חשמליים רבים על כל החלונות בבית, יש סיכוי טוב יותר שיעשו לכם מחיר טוב. חשוב לזכור שהתריסים החשמליים מושפעים במחירם לא רק בגלל הטכנולוגיה שמאחוריהם אלא גם בגלל העיצוב הרי יש תריסים יוקרתיים יותר ויש פחות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה