יום ראשון, 3 ביוני 2018

היתרונות בחלונות בלגיים


היתרונות בחלון בלגי
אנו שומעים שוב ושוב על חלון בלגי אך מה הופך אותו לבחירה טובה כל כך? מה נותן לו את הפופולריות שלו? מלבד העיצוב הפנטסטי שלו יש לו עוד כמה יתרונות שכדאי מאוד שתכירו. בסופו של דבר יש סיבה מדוע זהו החלון המבוקש ביותר כיום.

מה זה בכלל חלון בלגי?
החלון הבלגי הוא אחד מהחלונות הכי טובים שיש היום ולמרות שרבים מאיתנו לא מבינים בחלונות, אפשר לזהות אותו די בקלות. מדובר על חלון שהעובי שלו לא עולה על 40 מילימטרים והעיצוב שלו יכול להיות בכל גודל שהוא, אפילו דק וגבוה מאוד. הפרופיל שלו עשוי מפלדה מגולוונת, קרי פלדה שאינה מחלידה בעלת ציפוי מיוחד כאשר יש פרופילים שעשויים גם מאלומיניום. אפשר להבין מהנתונים הללו כי היתרונות שלו חולשים על כל התחומים, מהעיצוב ועד העמידות והחוזק.

היתרונות הגדולים של חלון בלגי
·         היתרון הראשון של החלון הבלגי הוא למעשה אחד היתרונות החשובים ביותר שיש ברכישת חלונות והיא העמידות. חלון עמיד הוא חלון שיחזיק מעמד למשך שנים רבות ולמעשה יעזור לכם לחסוך בהוצאות תחזוקה רבות בהמשך. החלון חזק מאוד ואינו מחליד, מה שהופך אותו לנכס חשוב לתנאים במדינת ישראל.

·         החלון הבלגי מעולה גם בבידוד תרמי ובבידוד אקוסטי. שהמראה הדק שלו לא יבלבל אתכם, מדובר על החלון הכי טוב שיש בפרמטרים אלו ואתם יכולים להיות בטוחים שהבית שלכם יהיה מבודד גם מהרטיבות, גם מהקור או מהחום בהתאם לעונה וגם מהרעשים שמגיעים מבחוץ.


העיצוב עושה את ההבדל
בגלל שמדובר על עובי דק מאוד לחלון, העיצוב שלו יוצא דופן. לפני החלוןהבלגי החלונות היו נראים גדולים ודי מפלצתיים בכל מקום שניסו לשלב אותם כאשר הזכוכית הייתה חייבת להיות עבה במיוחד כדי להתאים למסגרת החלון. בחלון הבלגי לעומת זאת אפשר למקם את חלונות דקים יותר ואפילו חלונות כפולים שיהיו חזקים יותר, כאשר העובי יכול להיות דק במיוחד. כמו כן הפרופיל החזק שלו מאפשר לעצב צורות שוברות שגרה כמו למשל חלונות ארוכים ודקים במיוחד, חלונות קטנים מאוד וכל הסוגים משתלבים נהדר בכל עיצוב.




המאמר באדיבות - תריסי גבאי
www.trisey-gabai.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה