יום שני, 31 באוגוסט 2015

חולמים על בית עם מראה יוקרתי? התקינו חלון בלגי!

עד לפני מספר שנים, כמעט כל חלון שהיה מותקן בבית היה מורכב משתי מסגרות אפשריות - או מסגרת מתכת גדולה עבור מרפסות, או שהיה מדובר על מסגרות העץ הפשוטות והמוכרות. עם זאת, אנו עדים לשינוי בטעמו של הדייר הישראלי בימינו. כיום, לא מעט ישראלים רוצים להרגיש שהם גרים בבית יוקרתי - בלי שהם בהכרח צריכים לשלם מחיר גבוה מידי. הדבר השפיע גם על בחירת החלונות, וכיום כל אחד יכול לבחור ולהתקין ביתו חלון בלגי, ובכך לקבל את המראה היוקרתי בסגנון אירופאי שהוא כה נחשק!

מה הופך את החלון הבלגי ליוקרתי ומיוחד?

       מסגרת אלומיניום - קודם כל, חלון בלגי מורכב ממסגרת מאלומיניום. האלומיניום הוא אמנם לא חומר יקר - אבל הוא בהחלט יכול להיראות יוקרתי! ניתן לצבוע אותו בכל צבע שרוצים, ורמות הגימור שלו הן גבוהות במיוחד. השימוש במסגרות עבות מאלומיניום אך מעוצבות היטב, מאפשר לכם לקבל תחושה הרבה יותר יוקרתית מזו של מסגרת העץ.
       שימוש בלוחות זכוכית - העיצוב עצמו של חלון בלגי מורכב כך - בין מסגרות האלומיניום, מרכיבים ומניחים לוחות זכוכית גדולים יחסית. לא מדובר על חלון אחד מלוח זכוכית גדול  -אלא בעצם על מעין משקוף ענק שמחולק לכמה לוחות, אשר מסגרות האלומיניום מפרידות ביניהן. הדבר יוצר עיצוב שהוא באמת יוצא דופן. זה עוזר להכניס המון אור טבעי לחדר, לאפשר לראות את הנוף המיוחד בין אם הוא טבעי או אורבני אבל חשוב מכל - זה פשוט נראה מרהיב ברמה הבסיסית ביותר, ויוצר תחושה של יוקרה ושל איכות.
       הוספת עיטורים ופרזולים למסגרת - מאחר שמדובר על מסגרות אלומיניום שמרכיבות את החלון הבלגי, ניתן גם לעצב אותן איך שרוצים. אפשר להתקין חלון בלגי עם פרזולים שונים שיוצאים מהמסגרות, ועם עיצובים מיוחדים ויוצאי דופן בהתאמה אישית – כולל עיצוב מסולסל, שילוב של צבעים, וכיו"ב.

הפתרון שהוא גם נוח תקציבית

הדבר היפה הוא שהחלון הבלגי נראה יוקרתי לגמרי, אבל הוא לא בהכרח יקר מבחינת המחיר שלו. אפשר להתקין אותו במחיר נוח למדי - וליהנות מתוספת ראויה שתשביח את הנכס שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה