יום רביעי, 18 בפברואר 2015

כל מה שאתם צריכים לדעת על תריסים חשמליים

אחד המוצרים שנותנים לכם איכות חיים נהדרת, הוא ללא כל צל של ספק , התריס החשמלי. אנו מוצאים כיום את התריסים חשמליים בכל מקום כמעט. אם בעבר תריסים חשמליים נחשבו למותרות, הרי שהיום הם מותקנים במקומות רבים. אנו אפילו מוצאים שהשימושים שלהם הם משתנים מאד - והם לא משמשים אך ורק בתור פתרון הצללה, כפי שנראה מיד. הם מאפשרים לכם עם זאת כמובן לקבל בדיוק את מידת האור וההצללה שאתם מחפשים, הם משתלבים נהדר עם עיצוב הבית, עיצוב המשרד או עיצוב החנות שלכם, הם איכותיים והם נותרים גם לאורך זמן מבלי שהם זקוקים לתחזוקה מיוחדת.


כמה מהתכונות שלהם שכדאי להכיר

תריסים חשמליים
  • גם להגנה ולא רק ליופי - אמנם פעמים רבות תריסים חשמליים משמשים פשוט כתריסים בתוך הבית או המשרד, אבל לא רק! כיום למשל, בבתי עסק רבים אנו רואים כי התריסים החשמליים משמשים גם בתור שער חשמלי. השיטה היא להרחיב מאד את התריסים כך שהם יסגרו את כל החלל, וכשהם סוגרים - הם בעצם נועלים את העסק שלכם היטב. זה מאפשר לכם לקבל הגנה טובה יותר כשהעסק סגור ולמנוע פריצות שונות.
  • אתם קובעים בדיוק כמה אור יכנס - אם נחזור לתפקיד המקורי של תריסים חשמליים, הרי שנגלה שהפופולריות שלהם היא בזכות העובדה שהם יכולים לספק לנו כל רמה של אור שרק נרצה. הם יכולים לאטום לחלוטין כל כניסה של אור, לאפשר לכמות מועטה להיכנס או לכמות רבה לפי הבחירה שלנו. אפשר לקבוע מה תהיה רמת הריווח בין התריסים לפי ההעדפה האישית שלנו.
  • שליטה נוחה במיוחד - כמובן שזה יתרון שאי אפשר להתעלם ממנו. קל מאד לשלוט בתריסים החשמליים השונים. בעבר היה אפשר לפתוח ולסגור תריסים חשמליים אך ורק באמצעות מתג מיוחד על הקיר. כיום יש אפשרות גם לקבלת שלט רחקו שמאפשר לכם לשלוט על התריס מכל מקום כל עוד השלט לבדכם - כך שאפילו לא צריך לקום מהספה.


התריסים הם תמיד לשירותכם


בקיצור, לא משנה מאיפה אתם מגיעים ולא משנה אם הם יוקנו בבית, במשרד או בעסק - התריסים החשמליים תמיד יוכלו לבצע שינוי חיובי ואדיר בחייכם!
חלון בלגי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה